Novinky

Houšťka 2011

27.06.2011 13:57
Rok se s rokem sešel a v sobotu 25.6. jsme se zase postavili na start 8.ročníku Houšteckého cyklomaratonu. Sraz hlavní skupiny byl už jako tradičně v Újezdě,kde nás nabral Blecha a další kouskové cestovali ze Zelenče.Po příjezdu na parkoviště vyhlížíme Piňďu s holkama,který už byl v gala a připevňoval startovní čísla na řidítka biků.Po prezentaci se taky házíme do týmového a jdeme se lehce projet.Po týdenní absenci od sedla jsem si v duchu říkal jak to asi dneska dopadne? V deset hodin...

Doksy

27.05.2011 13:56
"Doksy" legenda silničních závodů všech amatérů,to jsem slyšel již před 3 lety,kdy jsem ho jel poprvé. Po dvouleté pauze vyšlo jak počasí tak služba v práci a já se postavil znovu na start ale teď už v kategorii veteránů.Lehce po půl čtvrté jsme odstartovali za asistence doprovodného vozidla a policie,která nám razila cestu jako na nějakém profi závodě.Bomba,už jenom proto si stojí Doksy zajet.Ta síla balíku je neuvěřitelná. Jediná černá skvrna na tomto závodě byla na železničním přejezdu před...

Author 50 Bezděz 2011

23.05.2011 13:54
Tak jsme se opět sešli na MTB Bezděz 2011.Účast byla hojná a počasí nám přálo.Po osmé ranní tam zaparkoval se svým týmem Piňďa a vyhlížel zbytek BT. Poté následovalo vyzvednutí čísel kde si Doktor a Blecha nenechali ujít absenci Čudli a už měli kávu a koblížek.Následovalo převlečení kde se jako vždy  čekalo na Jindru. Prozkoumání trasy po startu nám napovědělo ,že si užijeme sucho a prašno pro ty vzadu.Řazení na start  se nám povedlo hned jsme utrhli první lajnu viz. foto .Trasa...

Klánovické MTBO

23.05.2011 13:52
Klánovické MTBO Pár postřehů z Klánovického orientačního závodu. V neděli jsem se postavil na start orienťáku,který byl doposud pro mne španělskou vesnicí a zůstává i nadále.Nabuzen ovšem domácím prostředím a znalostí místního lesa jsem se pustil do hledání kontrolních bodů "tedy alespoň jsem si myslel,že tento les znám". Zhruba dvě minuty před startem jsme obdrželi mapu a kontrolní kartu na značení nalezených bodů.Než jsem se vzpamatoval a narval mapu do nově zakoupeného mapníku tak byl...

Český ráj 2011

26.04.2011 13:50
a máme za sebou další společný závod pod názvem Author 50 Český ráj.Tentokrát nás na start nastoupilo osm kousků.Jarní teploty si nic nezadali s těmi letními a i ráno u rybníka bylo příjemně. Po prezentaci se oblékáme a jdeme si protočit nohy.Asi hodinu před startem už stojíme v startovním koridoru za první VIP stovkou závodníků.Čas utíká poměrně dobře,jelikož si utahujeme z Doktora a jeho reklamovaného Superiora.Bob do něj jde ještě víc,že ho udělá na trati a tak dokonale Doktora rozhodí,že...

První,druhý a poslední.

10.10.2010 13:48
První,druhý a poslední. Je chladné sobotní ráno a já se vydávám za podpory rodinného týmu zdolat již 15.ročník Novaauthorcupu.Cestou do Jizerek začíná krásně svítit sluníčko a teplota nepatrně stoupá nad bod mrazu.Po osmé jsme v Josefově Dole na parkovišti u cíle a jdu si vyzvednout startovní číslo do hotelu Maxov,kde jsou další spolubojovníci z řad televize Nova.Před hotelem se to už pěkně žlutí,prohodím pár slov s Olgou a Honzou a mažu se převléknout.Katka s Pájou jdou se mnou na start kde...

Jak jsem jel můj první závod silničních kol.

05.09.2010 13:46
Jak jsem jel můj první závod silničních kol. V pátek jsem nachystal auto, kolo a šel dříve spát (22.00), protože v 05,30 jsem vyhlásil budíček. Ovšem v 01.30 mi zatelefonoval kamarád z hospody a ptal se na voloviny. Potom jsem samozřejmě nemohl zabrat a ráno ještě pršelo. No celkem vzato, moc se mi nechtělo. Další mrtvice byla na trati Mělník - Česká Lípa, kde byla objížďka, která byla nekonečná a po takových pr..., že jsem tam málem nechal všechny tlumiče. Do Rumburku jsme dojeli pozdě, ale...

Houštecký cyklomaraton a první zranění

26.06.2010 13:44
Houštecký cyklomaraton a první zranění v BT... Je 9,15 hod a přijíždíme svazovým Žukem na parkoviště v Houšťce opět v hojném počtu šesti kousků.Na parkovišti potkáváme dalšího člena a po prezentaci se objeví i poslední kousek,který bloudil po Staré Boleslavi.Pětisethlavé startovní pole jsme rozšířili o osm členů Bike teamu.Letos jsme se všichni rozhodli zdolat 58km dlouhou trať.Převlékáme se a Bob povídá,že jako si musíme dát nějaký ten ionťák a naráží mega(5L) plechovku Gambáče se slovy...

Author 50 Bezděz

01.06.2010 13:42
Bahenní koupel Někdo jezdí do Třeboně léčit pohybová ústrojí v bahenních koupelích, jiný si je léčí na Jistebnickém wellness kancionálu. Už ráno na startu, kde jsem registroval kolegy na notně podmáčené louce, jsem si v duchu říkal, že to bude podobné blátíčko jako na Bezdězu, mýlil jsem se. Pravda, počasí nám přálo, obloha byla vymetená, sluníčko svítilo. Dalo se i mylně předpokládat, že trať trochu "oschla" nebo třebas, že ji pořadatelé vzhledem k předešle notně deštivému počasí upravili,...

Král Šumavy 2010

24.05.2010 13:35
Král Šumavy 2010 Mářa: Do Klatov jsme s Jirkou dorazili s pěkným předstihem, tudíž jsme měli dost času na registraci a lehkou projížďku. Začnu tím pozitivním - parádní počasí, skvělá organizace. Na startu nás vyprovázela Má Vlast od Bedřicha Smetany. Nic nenasvědčovalo tomu, co nás po prvních cca 4km asfaltu čekalo. Potom už jenom kamení, bláto, kořeny, sladko v hubě od všech podpůrných gelů a jonťáků a nekonečný stoupání vzhůru a to buď v sedle nebo spíš pěkně po svých. A ty sjezdy, rozhodně...

Záznamy: 61 - 70 ze 70

<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.